oC

Оқу процесінің эргономикалық-педагогикалық компонентінің рөлі психологиялық және әлеуметтік-мәдени әлеуетті іске асыру, білім беру процесіне қатысушылардың денсаулығын сақтау және нығайту, оқытудың жоғары сапасын қамтамасыз ету, қатысушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту, педагогикалық еңбекті сауықтыру үшін қолайлы жағдайлар жасау болып табылады.
Педагогикалық эргономика оқу ортасы факторларының келесі негізгі топтарын анықтайды:
-физика-химиялық (температура, ылғалдылық, Жарық, шудың болуы және т. б.);
- кеңістік құрылымдары (өлшемдері, пішіні, кеңістік элементтерінің бағдары);
-техникалық-эстетикалық (пішіндердің, сызықтардың әсемдігі, мектеп жабдықтары мен құрал-жабдықтарының бояуы, түстерді эстетикалық пайдалану, т. б.)
- әлеуметтік-психологиялық (тәрбиеленушілер арасындағы қарым-қатынас, топтағы жалпы әлеуметтік-психологиялық атмосфера)
Оқу бөлмелері мен жұмыс орындары барынша қолайлы жарықтандырылады, бұл тәрбиеленушілердің жұмысқа қабілеттілігін қамтамасыз ету үшін үлкен маңызға ие. Жарықтың жеткіліксіздігі баланың психикасын және көру мен есту қабілетіне қысым жасадйы, балалардың жұмысын тежейді, демек, түзету және білім беру процесінің сапасына әсер ететін.
Микроклимат. Біздің балабақшаның педагогтары режимдік сәттерде және ҰІӘ кезінде СанЕмн талаптарына сәйкес топтық бөлмелердегі температуралық режимді, айналым жылдамдығын және ауаның ылғалдылығын қамтамасыз етуге бағытталған іс-шараларды жүзеге асырады. Бөлмелердегі микроклимат гигрометрлердің көмегімен бақыланады және табиғи (өтпелі, бұрыштық немесе бір жақты желдету) реттеледі.
Біздің балабақшада ойын бөлмеден, жатын бөлмеден, дәретхана бөлмесінен, ас бөлмесінен ,қабылдау бөлмесінен тұратын 14 топтық бөлмелер жұмыс істейді.

 Түзету-білім беру процесін оңтайландыру мақсатында топтық бөлмелер білім беру дағдысына сәйкес келетін орталықтарға бөлінген.

Әр топта заманауи жабдықтармен және әртүрлі дидактикалық материалдармен жабдықталған заттық-дамытушы орта бар. Жатын бөлмелер топтағы балалар санына сәйкес  жеке дара кереуеттермен жабдықталған, тығыз, жарық өткізбейтін матадан жасалған перделер тәрбиеленушілерге күндізгі ұйқы кезінде жақсы демалуды қамтамасыз етеді. Барлық топтардағы жиһаз СанЕмн талаптарына сәйкес балалардың бойы мен салмағын ескере отырып таңдалады.   

Интерьердің түс дизайны. Адам сыртқы әлем туралы ақпараттың 90% - ын көру органы арқылы қабылдайтындықтан, түстердің әртүрлілігі маңызды. Қаныққан жасыл тыныштық әсерін береді, сары түсті қосқан кезде ол әрекетті ынталандырады, көк - байсалдылық пен ой береді. Сары түс алаңдатады, қоздырады; көк – санадан тыс тереңдеуіне ықпал етеді; қара көк және күлгін қайғы-қасіретті оятады.
Біздің балабақшада Біз негізгі ережені ұстанамыз-негізгі аумақты алып жатқан түстер, жарқын емес, тыныш; жарқын түстер ең аз аумақты алатындықтан, бұл маңызды бөлшектерге назар аудартады. Топтардағы оқу жабдықтарының түс дизайны бөлменің түстерімен үйлеседі. (рекреация)                                                                           

Білім беру процесіне қатысушылардың денсаулығын сақтау және нығайту мақсатында балабақша ғимаратында спорт залы,музыкалық зал, «Жеті ойыншық» авторлық бағдарлама кабинеті жасақталған.

Біздің балабақшада жағымды әлеуметтік-психологиялық факторларды қамтамасыз ету үшін сенсорлық және жұмсақ бөлме бар. Сенсорлық бөлме бала мен ересек адам арасында тез арада оң байланыс орнатуға мүмкіндік береді, бұл жұмыстың тиімділігі мен тиімділігін едәуір арттырады. Жұмсақ бөлме жабдықтары жеңіл, жұмсақ және қауіпсіз, ойын модульдері көп функциялы, берік, экологиялық таза материалдардан жасалған. Жұмсақ модульдермен ойнау арқылы мұғалім оқуға деген қызығушылықты сақтап қана қоймай, сонымен қатар танымдық белсенділікті, моториканы және қарым-қатынас дағдыларын белсендіретін тапсырмалар береді.

Өсімдіктердің оқу ортасына әсері. Еңбек жағдайларын жақсарту жүйесінде сауықтыру флорасын таңдау үлкен маңызға ие, ауа құрамын қалыпқа келтіруге, жүйке-эмоционалды және визуалды шаршауды жеңілдетуге, балабақша бөлмелерінің интерьерін эстетикалық безендіруге көмектеседі.              

Топтық бөлмелер мен демалыс орны үшін жабық өсімдіктерді таңдағанда, біз келесі өлшемдерді ұстанамыз:
- өсімдіктер белгілі бір жас тобының бағдарламалық талаптарына сәйкес таңдалады;
- өсімдіктердің иісі күшті, алаңдатарлық болмауы керек;
- өсімдіктер аллергиялық реакция тудырмауы керек;
- өсімдіктер жолдарды жауып, терезелерді немесе шамдарды қараңғыламауы керек.
Топтық үй-жайлар мен рекреацияларды көгалдандыру жалпы интерьермен үйлесімді үйлеседі.

Балабақша аумағында топтар саны бойынша көлеңке батырмалары және шағын сәулет нысандарымен жабдықталған үлескелер орналасқан. Әр үлеске жеке стильде безендірілген.


Сонымен, білім беру және дамыту ортасы балалардың балабақшада өзін жайлы сезінуін қамтамасыз етеді, денсаулығын сақтайды және тиісті мінез-құлыққа ықпал етеді. Дұрыс ұйымдастырылған ортаның арқасында әр бала өзіне ұнайтын іс-әрекетті таба алады, өз күштері мен қабілеттеріне сенеді, ересектермен және құрдастарымен өзара әрекеттесуді үйренеді, олардың сезімдері мен әрекеттерін түсінеді және бағалайды.

«Қарлығаш» бөбекжай-бақшасы» МКҚК педагогтардың тізімі

Р/с

Тегі, аты, әкесі

нің аты

(болған жағдайда)

Туған

жылы мен жері

Жоғары және/немесе техникалық және кәсіптік, және/немесе орта білімнен кейінгі білімі, қайта даярлаудан өткен туралы мәлімет, мамандығы, диплом бойынша біліктілігі, бітірген жылы

Қызметі

Санаты, берілген күні, санат берілгені туралы бұйрықтың нөмірі

1

2

3

4

8

9

2

Медеуова Кулмайра Сарсенбиновна

13.01.1965ж

 

АПИ-1986ж

   Жоғары

 

меңгеруші

Жоғары 06.07.2019ж

№197

2

Калмұхаш Жангүл Жұмабай

қызы

26.11.1992

Арнаулы орта.

Ақтөбе гуманитарлық колледжі.«Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту» 2013ж

 

С.Бәйішев атындағы университет «Педагогика және психология»2015 ж

 

психолог

Педагог-сарапшы 12.08.2021 ж

№1-273

 

3

Есентурлина Раушан Онгарбайкызы

03.01.1976ж

Жоғары

Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе университетінің педагогика және мектепке дейінгі балалар психологиясы»

1998 ж

тәрбиеші

Педагог-зерттеуші 13.08.2021 ж

№211

 

4

Коянбаева  Шолпан Сагиновна

25.11.1971

Пед класс-1991ж

Мектепке дейінгі ұйым тәрбиешісі.

АГК-2009ж

Бастауыш сынып мұғалімі

2009 ж

тәрбиеші

Жоғары 15.05.2020 ж

№102

5

Сарбатырова  Клара Сыдыковна

25.10.1961

Профучилище – 1979,

АПУ-1986ж

Бастауыш сынып мұғалімі

Біліктілігін арттыру курсы

 

Ақтөбе облыстық кадрлар біліктілігін арттыру және қайта даярлау институты

 2014 ж  № 032

 

«Теория и практика педагогической квалиметрии: управление качеством воспитания и обучения»

№ 0221091

тәрбиеші

1 санатты

10.07.2017 ж

 № 1-557

 

 

6

Кубжанова Жанар Уразовна

30.08.1974

Орал  педагогикалық училище

«Мектепке дейінгі тәрбие»

1993

тәрбиеші

Педагог-модератор

18.08.2021 ж

№36

7

Жиеналина Разия Иблимановна              .

16.12.1987

Көпсалалы

«Болашақ»

Колледжі- Мектепке дейінгі ұйымдардың тәрбиешісі 2015ж

Қ.Жұбанов атындағы университет

«Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу»

тәрбиеші

Педагог-модератор 22.06.2021 ж

№29

8

Артыгалиева Татьяна Александровна     .

16.03.1963

АМПИ – 1990 ж

Мектепке дейінгі тәрбиеші

 

тәрбиеші

Жоғары

06.06.2019 ж

№187

9

Сапенова Калия Ергалиевна.

28.04.1966

АМПИ-1985 ж

«Балабақша тәрбиешісі»

тәрбиеші

I санатты

30.04.2019 ж

№1-582

 

10

Нұрмағанбетова Алтынгүл Қуанқызы

28.07.1983

С.Бәйішов  Атындағы

Ақтөбе университеті

2015 ж.

Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту

 

тәрбиеші

Педагог-сарапшы 12.08.2021 ж

№1-273

11

Самаева Тамара Толеуовна

26.12.1975

Атырау  Х.Досмұхамедов атындағы университет

«Педагог-психолог» 2008 ж

С.Бәйішев атындағы Ақтөбе университеті

«Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу» 2017 ж

тәрбиеші

Педагог-сарапшы

23.12.2021 ж

№ 59

 

 

12

Михаеш  Гулназ Мырзабаевна

26.03.1977

Орал қаласы

Ж.Досмұхамедов ПК - 2011ж

тәрбиеші

Жоғары 12.05.2016 ж

№ 566

 

 

13

Турганбекова Жанар Камаловна

12.02.1977

Көпсалалы «Болашақ» колледжі

Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту

2016 жыл

тәрбиеші

II санатты

15.05.2019 ж

№21

 

14

Оразалы Ұлболсын Дүйсенғалиқызы

10.06.1998

Қ.Жұбанов атындағы университет

«Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу»

2020 ж

тәрбиеші

Педагог-модератор 12.08.2021 ж

№36

 

15

Абдуллина Жанар Ерсайновна

20.08.1976

Орал гуманитарлық колледж

2016 ж

тәрбиеші

II санатты

21.05.2020 ж

№33

16

Бердешова Динара Сисенгалиевна

08.03.1980ж

С.Бәйішов атындағы Ақтөбе университеті -2015

«Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу»

тәрбиеші

II санатты

15.06.2016 ж

№30

(12.07.2018 – 03.06.2020 жылдар  аралығында  бала  күтіміне  байланысты  жалақы  сақталмайтын  ақысыз  демалыста  болды.)

17

Байдоллина Әлия Нұрланқызы

07.01.1993

Ақтөбе  гуманитарлық колледж

«Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту» 2014ж

тәрбиеші

Санаты  жоқ

18

Кесикова Асия Ахметовна                    

17.06.1990

ЖМ «Рауан» көпсалалы колледж 2019 ж

тәрбиеші

Санаты  жоқ

19

Каниева Камшат Максатовна

04.06.1978

С.Бәйішов атындағы Ақтөбе колледжі - Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу 2019 ж

тәрбиеші

Педагог-модератор 30.12.2020 ж

№64

20

Нуриева Айнаш Есейқызы

12.09.1993

Ақтөбе  гуманитарлық колледж

«Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту» 2014ж

тәрбиеші

Санаты жоқ

21

Заруова Лаззат Жаксыбаевна.

02.07.1975

Көпсалалы «Болашақ» колледжі

Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту

2020 ж

тәрбиеші

Санаты  жоқ

22

Нурлиева Нургуль Мухтаровна

26.05.1984

М.Тынышпаев атынд.КазККА

«Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту» 2019ж

тәрбиеші

Санаты жоқ

23

Бижанова Жәйнагүл Қыдырбайқызы

12.03.1984ж

Ақтөбе  гуманитарлық колледж

«Бастауыш сыныпты оқыту және шетел тілін оқыту» 2004ж

 

Ақтөбе мемлекеттік педагогикалық институт

«Педагог және психолог» 2007 ж

 

Баишев Университетінің 6В01211 - «Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу» білім беру бағдарламасының

« 1 курс студенті

2022 жылдың   09 ақпандағы № 1095  шығыс құжаты

тәрбиеші

II санатты

17.06.2015 ж

№12

(25.09.2019 – 30.06.2021 жылдар  аралығында  бала  күтіміне  байланысты  жалақы  сақталмайтын  ақысыз  демалыста  болды.)

 

 

24

Көптлеуова Аружан Нұрланқызы

28.06.2002

Орал гуманитарлық колледж

2021 ж

«Мектепке дейінгі тәрбие»

тәрбиеші

Педагог-модератор

26.08.2021

№39

25

Жұбанова Меруерт Шадьярқызы         

17.06.1998

Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті «Мектепке дейінгі оқыту» 2020 ж

тәрбиеші

Санаты жоқ

26

Тажиева Асемгуль Дуйсеновна

01.01.1989

Ақтөбе  гуманитарлық колледж

«қазақ тілі және әдебиеті пән мұғалімі» 2010ж

 

қазақ тілі маманы

Санаты жоқ

27

Анарбекова Адемау Базарбаевна

30.08.1978

Ақтөбе  гуманитарлық колледж

«Музыкапәнінің мұғалімі, музыка жетекшісі» 1997 ж

музыка жетекшісі

Санаты  жоқ

 

28

Жамалова Гульнур Сарсенбаевна            

10.10.1974

Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе мемлекеттік университеті

«Музыка пәнінің мұғалімі »2006 ж

музыка жетекшісі

II санатты

21.05.2020 ж

№31

29

Наренбай Назгүл Қанатбайқызы

13.09.1994

Ақтөбе мұнай және газ колледжі

«Дене шынықтыру және спорт пәнінің мұғалімі» 2015 ж

дене тәрбиесі нұсқаушысы

Санаты жоқ

30

Апендина Гульсайран Рамазановна

11.06.1983

Ақтөбе гуманитарный колледж

 «Бастауыш сынып мұғалімі және информатика»

 2004 ж

С.Бәйішев атындағы колледж

«Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту»

2017 ж

тәрбиеші

II санатты

13.06.2017

№41

31

Нурмаганбетова Раушан Битикейовна

10.04.1985

Ақтөбе сәулет-құрылыс колледж

«Дене тәрбиесі және спорт»

тәрбиеші

Санаты  жоқ

32

Төлемісова Ботакөз

Серікбайқызы

25.11.1982

Ақтөбе гуманитарлық колледж

«Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту» 2011 ж

әдіскер

Педагог-сарапшы

29.12.2020 ж

№2-403

33

Дуимбаева Жазира Сабиқызы

02.07.1991

Ақтөбе гуманитарлық колледж

«Мектепке дейінгі және негізгі орта білім беру ұжымд музыка пәні мұғалімі» 2012 ж

музыка жетекшісі

Педагог-сарапшы

12.08.2021

№1-273

 

34

Иманбекова Қарлыгаш

Сагинбаевна

18.04.1989

Баишев Университеті

«Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу» 2019 ж

тәрбиеші

санатсыз

35

Рахметжан Шолпан

Бауыржанқызы

18.09.1991

Шымкент әлеуметтік –инновациялық университет 2019 ж

2021 ж

«Мектепке дейінгі тәрбие»

тәрбиеші

санатсыз

36

Нурмагамбетова Асель Муратовна

12.09.1991

Батыс Қазақстан инженерлік гуманитарлық университеті

«Мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиелеу» 2015 ж

тәрбиеші

Педагог-сарапшы

24.12.2021ж

№1-178 /3